Informationsträff på förlossningen.

Idag har jag vart på informationsträff på förlossningen. Jag och Maria för att vara noga, är så glad att hon stöttar och följer med på sådant. Även om dagens information inte var något nytt för mig, kändes som att det var sådant jag redan vet. Jag är fortfarande kolugn inför förlossningen och längtar så mycket. Jag har en känsla av att allt kommer gå fint, klart det kommer göra ont.. ..men jag klarar det!

Innan jag rullade tillbaka hem till mamma och pappa med bilen bjöds det på mat hos Maria, hur underbart? Jag har det bra jag. Får se om jag stannar här över helgen, eller om det blir tidigare hemresa. Tar dagen lite som den kommer. Jag har ju semester. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0