Nytt i garderoben.

Idag blev det två nya plagg till garderoben. Två stycken klänningar till sommaren, vet faktiskt inte hur jag tänkte, sådär i vecka 40 och shoppa kläder som kanske inte passar sedan. Kunde väll inte låta bli!? En av klänningarna ska jag dock in och byta, köpte den i Large. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet på den klänningen så ska in och byta till en Medium. För att jag ska kunna ha den sedan då jag (förhoppningsvis) är tillbaka i min egna standard.

Här är klänningen jag behåller iallafall, den är en medium. Eftersom man knyter den bak tror jag att den kommer sitta som smäck sedan också. Skönt att dölja magen med en pösigare klänning i sommar också kan jag tro.


Kommentarer
Postat av: lotta

Men åh vad vacker du är! Superfin! Och snygg klänning!

2012-05-27 @ 21:13:19
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: Madde

Grattis!!!!! Förstod att de var på gång då bloggandet stod stilla :) jätte söt tös!!

2012-05-30 @ 08:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0