Vecka trettioåtta.

Är inne i vecka trettioåtta nu, på Lördag går jag in i vecka trettionio. Jag vet inte vad som har hänt, för veckorna har verkigen flygit iväg sedan vecka trettio. Nu är jag här iallafall och jag tror allt min lilla Kotte vlll ut, och då menar jag verkligen att hon vill ut. Det är trågt där inne nu, det känner man på många sätt. Man känner det på sparkarna som delas ut på varje enskilt revben och i sidan av magen, även ryggen får sitt. En annan del är att man känner nästan hela bebis på utsidan. Man kan nästan greppa rumpan och man kan verkligen känna om det är en fot som tycker ut i sidan. Det är härligt, men nu vill jag att hon ska komma snart.

Jag har haft lite förvärkar, tror jag iallafall? Det är ju så svårt att veta då man aldrig gjort det förut. Hur som så känns det lite som menssmärtor och även längst ned i ryggslutet. Varje gång jag får en så bara hoppas jag mer än någonsin på att det ska sätta igång, men det gör det inte.

Framförallt så längtar ju efter dig min älskade skatt. Jag vill se vem du är och hur du ser ut. Nästan allt här hemma är klart för din ankomst, alla bara väntar på dig nu!


Kommentarer
Postat av: lotta

Ja, tänka sig!

Förresten hur gick det på jägarprovet?

Kram lotta

2012-05-12 @ 09:40:06
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0