En helt vanlig Tisdag.

En helt vanlig Tisdag, och vi har fullt upp. Idag är det visserligen Onsdag, men uppdate kommer nu istället. Första delen av dagen igår tillbringade vi tillsammans med fina Sofia och Vilgot. Strosade omkring på stan och önskade att föräldrapengen kunde vara några tusenlappar högre. Hittade en fin klänning, köpte den inte. Skulle köpa julklappar, blev inget av det heller. Vi avslutade med en lunch på Waynes. En helt makalöst god surdegstoast med ost, skinka och pesto slank ned.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: eva lindfors

Jätte fina bilder :)

2012-11-15 @ 19:11:20
Postat av: lotta

Åh vad fin du är i håret!

Svar: Tack Lotta! Kul att höra, själv har jag haft lite ångest över det här med att vara brunett igen. Känns inte riktigt som jag? Fast, jag kanske lär mig älska det. Eller så blir det rött. Finns en liten risk för det sistnämnda ;)
Linnéa

2012-11-15 @ 21:00:43
URL: http://atollenrock.blogg.se
Postat av: eva lindfors

Jag kan inte slita mig från dina fina bilder Linnéa ! jag VILL bara ha dom ! Kan du hjälpa mig att få dom på min logg ? KRAM :)

2012-11-16 @ 00:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0