Tre saker ni inte visste.

•Jag har blivit utkastad från ett elevhem! Fast och andra sidan var jag lika oskyldig som vem som helst. Jag var bara dum. Dum som lät festen braka loss i mitt rum, och inte i grannens. Min far är den som skrattat mest åt detta, och visst kan jag hålla med. Lite kul är det faktiskt.

•Varken korv eller ketchup har någonsin legat på plussidan för mig. Som barn ville jag minsann "inte ha någon köjv, jag skulle ha älghött".

•Jag hade glasögon som liten. Ett synfel som med åldern växte bort. Hatade det, ville inget annat än slippa det från första början. Idag tycker jag det är snyggt med glasögon, men helt friska ögon här! Skönt förvisso.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0