Länge sedan sist.

Det var inte igår vi hördes, det måste vara fyra dagar sedan sist. I Fredags tog vi vårt pick och pack och åkte ut till Sunnansjönäs. Passade även på att hälsa på min bror och hans fina familj. De väntade då tillökning, men den lilla verkade inte ha lika bråttom. Idag anlände hon, en mycket söt liten flicka vid namn Naomi. Som vi har väntat på dig, tolv dagar för sent. Den som väntar på något gott.. väntar aldrig för länge. Är det inte så?
 
Nu blir det snart sängen. Vi avrundade kvällen med ett härligt bad, jag och Vilhelmina. Eller, nu ljög jag. Mamman i huset avrundade dagen med lite färg i håret. Fast, nu ljög jag igen? Mamman i huset avrundade dagen med en brownie för att sedan skriva detta blogginlägg. Så, rätt ska vara rätt. Skriver mer imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0