Tidig morgon, eller?

Idag vaknade en viss dam klockan fyra, KLOCKAN FYRA!! Det var inte en mänsklig tid att vakna kan jag tycka, så jag kämpade envist för att V skulle sova åtmontone två timmar till. Efter mycket om och men, somnar hon igen..
..och sover till nu? Eller till halv tio. Ska det vara så ska det vara kanske hon tycker. Det verkar åtminstone så.

Nåja, lite sovmorgon har väll ingen dött av. Vad jag vet. Får lite dåligt samvete att hon helt missar frukosten, hoppar direkt på mellanmålet liksom (även om båda består av ersättning). Fast och andra sidan inser jag att det nog inte gör speciellt mycket. Igår tillexempel, då somnade hon just innan mellanmålet, och sov fram till middagen. Då var det alltså mellanmålet som fick lysa med sin frånvaro.

Bjuder på en bild på Vilmis mitt i grötmålet. Haha, Vilmis har etsat sig fast i huvudet på oss sedan förra veckans Solsidan. Går bara inte att sluta. Lilla Vilmis, ungefär så låter det här hemma om vartannat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0