Fredag hela veckan.

Idag är det Fredag. Säger jag, som har Fredag hela veckan. Helt koll på dagarna var länge sedan jag hade, ungefär fem månader sedan. Har det redan hunnit gå fem månader sedan jag jobbade mitt sista pass? Mitt sista pass var ett extrapass. En måndag var det, måndag den 30 april. Precis en månad innan Vilhelmina kom till världen. Tiden flyger iväg.

Jag börjar sakna jobbet lite, men tro inte att jag inte njuter av att vara hemma med min dotter. Det gör jag ett par varv runt jorden och tillbaka. Nu när vardagen faktiskt börjar vara någorlunda fungerande med rutiner och dylikt. En glad flicka för det mesta, även om det kan vända fort. Lillskruttan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0