Finns det något vackrare?

Här kommer ett litet bildregn, på världens vackraste. Kameran har nämligen gått varm senaste dagarna (läs igår), och jag lyckades få ett par bra bilder. Längtade verkligen hem för att få föra in bilderna i datorn, tror ni inte att jag glömde min sladd? Tur att Vilhelminas pappa hade en att låna ut.
 
Vilhelmina lär sig något nytt varje dag nu. Vi kommer nog aldrig sluta förvånas, och förundras över hur fort tiden faktiskt flyger iväg. Nu kan hon utan problem stå själv, och promenera omkring med gåvagnen. Inte utan däremot, det är lite läskigt. Hon kan dricka både välling och vatten själv helt utan problem. Fast och andra sidan är det lite mysigare att få en hand med vällingen. Hon vill gärna äta all mat själv, ifall hon fick. Hon äter mackor och fruktbitar på morgonen, det med endast två tänder. Hon pratar och säger ett par ord. Ord som "titta" och "maammaa". Hon försöker klä på sig allt hon kan hitta, både mössor och ett par kallingar kan hamna på huvudet. Att klättra är även en av Vilhelminas favoriter, nu får vi hålla koll. Det är nog bara att inse, min bebis är snart ingen bebis mer. 
 
 
.
Att äta själv är verkligen en hit här hemma.
 
 
Snacka om att någon blivit stor, på bara några veckor.
 

Kommentarer
Postat av: lotta

Ja, det går undan nu! Vad söt hon är lilla (eller stora!!) Vilhelmina!

kram

2013-04-10 @ 19:13:31
URL: http://atollenrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0