Sällskap vid frukostbordet.

Idag hade vi inte minde än Sofia och Vilgot på besök, frukostbesök för att vara noga. Det var kul att träffa dem båda, det är alltid lika kul. Snart fyller våra småttingar året, Vilgot har en månad i försprång. Stanna tiden ett tag va? och nej, jag kommer nog aldrig sluta tjata, att tiden går alldeles för fort.. för det gör den verkligen. Fast det är en rolig ålder nu. Vilhelmina lär sig nya saker hela tiden, och hon blir allt mer sin alldeles egna person. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sofia

åh, va fina kort! Men jag behöver verkligen färga håret ser jag nu.. :]

2013-04-13 @ 10:24:43
Postat av: [email protected]

Fina kort :) Och jag tror att barnen har fattat tycke för varandra :)

2013-04-14 @ 01:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0