BVC och färska gaddar!

För några dagar sedan slog det mig att det var ett bra tag sedan vi var på BVC. Jag gjorde inga större ansträngningar för att kolla upp det, utan tänkte att jag får ju ändå påminnelse på telefonen då det är dax. En himla bra funktion, för sådanna som mig. För bara en dag eller två senare fick jag just ett sådant sms. Vilken tur. Idag har vi alltså varit på kontroll, allt såg bra ut. Min lilla tjej ligger precis på kurvan, både på vikten och på längden.
 
Bara en sak till. Vilhelmina har nämligen fått två gaddar, första skymtade ljuset på självaste julafton. Hon är så söt i sina nya gaddar, om möjligt till och med sötare än innan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0