Den bitande kylan.

Idag har det varit kallt ute, men vackert. Solen har kikat fram och våra andedräkter har gjort sig påmind i luften alldeles framför oss. Jag har sagt det förut, men jag älskar verkligen dagar som denna. Kylan stör mig inte, trots att jag egentligen föredrar värmen. Solen och värmen. Det gröna, det som doftar så där gott. Vintern har trots det sin charm, och jag skulle nog inte välja bort den ifall jag kunde. Idag trotsade vi kylan som så många gånger förut, idag trotsade vi kylan för en powerwalk. Det var riktigt.. svettigt! Det var precis rätt ord, svettigt var det. Svettigt och frostigt. 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Har du någon gräns när du tycker det är för kallt ute för att ta med Vilhelmina ut?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0