Komma igång.

Har just kommit hem från dagens träningspass, eller nu ljög jag föresten. Det var säkert en och en halv timma sedan jag kom hem, har legat helt utslagen sedan dess! Idag blev det nämligen en mil, på under timman. Jag är riktigt nöjd med mitt stordåd, minst sagt. Kanske kan gå vägen det här, trots allt. Känns så obeskrivligt bra att äntligen ha kommit igång (peppar, peppar, rädd för att tappa motivationen).

Igår blev det dessutom ett pass hemma, vilket känns på bra i framförallt rumpan idag. Hittade ett färdigt pass, så det var bara att köra igång. "Tufft hemmaträningsprogram" heter det, och visst var det tufft minsann. Bytte ut en del övningar, för att de skulle passa min otränade kropp lite bättre. Som armhävningar, jag kan göra.. Två? Stående på tå, och det är pinsamt! Förstår ni? Två armhävningar? Sedan kom plankan, två gånger fyrtiofem sekunder, stående på en fot. Jag klarar sekunderna ut, men på båda fötter.

Men! Nu kan det ju bara bli bättre, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Madde

Dela gärna med dig av träningsprogrammet :)

2013-01-14 @ 13:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0