Från Villervalla.

Så här snygg var V idag. Jag kammade hem tre set kläder från Villervalla på rean. Jag är riktigt nöjd. Det var inte så mycket kvar i hennes storlek men vi hittade en del trots det. En klänning och ett par strumpbyxor som ni ser på bilderna nedan. Riktigt härliga färger, tycker ni inte? Även två par tröjor, ett par leggins och ett par jeans slank ned i kundkorgen. Det mesta i storlek 80. Hon är stor nu. 
 
Tänker skriva något nu. Jag vet inte om jag gillar att skriva det egentligen (då jag är ett stort fan av både Åhlens, Lindex och Kappahl) men vilken skillnad på kvalitén? Tygen känns mer påkostade, vilket låter logiskt. Förstår att andrahandsvärdet i dessa kläder är så pass bra.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lotta

åh vad fint!

2013-03-04 @ 23:05:10
URL: http://atollenrock.blogg.se
Postat av: eva lindfors

Fina kläder , på en jätte fin tjej :)

2013-03-05 @ 01:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0