Numera är vi stadsbor.

Var tog egentligen vintern vägen? Och var fick jag luft ifrån kanske ni undrar. För ni verkar faktiskt trots allt vara några tappra själar kvar som tittar in här varje dag. Det är kul, det gör att man faktiskt lägger en tanke på bloggen ibland, fast det stannar mer ofta än sällan vid tanken.. men nu. Nu tänkte jag uppdatera er lite. 
 
Numera är jag och Vilhelmina Hagabor. Vi har lämnat Ersboda bakom oss, om än jag forfarande hyr lägenheten i första hand. Bästa Elinmaria hyr den i andrahand och bor där. Vi däremot, vi trivs bra på Haga tillsammans med Tony. Ni som känner mig vet vid det här laget redan att jag träffat någon, så det är väll ingen nyhet precis. Det är ganska precis ett halvår sedan vi träffades ute i vimlet, ganska precis ett halvår sedan vi satt där och skrev milslånga meddelanden på telefonen. Ganska precis ett halvår sedan vi gick på vår första dejt (typ min första dejt någonsin), och jag var galet nervös vill jag minnas. Det var också ganska precis ett halvår sedan han satt där i soffan på Haga och sjöng och spelade gitarr för mig, och jag hade bestämt mig. Bestämt mig för att han ska jag ha. Typ så.
 
Bjuder på några bilder från December. Eftersom det var länge sedan vi hördes, och för att vi inte verkar få någon riktig vinter i år. Därför kan vi väll njuta lite extra av bilder som dessa?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: eriika

grattis till samboskapet och välkommen till haga :)

2014-02-11 @ 15:46:06
URL: http://headtrips.blogg.se
Postat av: J

Vad kul att du börjat blogga igen!
Vad stor hon har blivit lillflickan. :)

2014-02-11 @ 20:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0