Myskväll.

Idag har det varit storm hela dagen, den isblandade snön har piskat hårt i ansiktet då man stoppat den utanför ytterdörren. Men på ett sätt är det ändå mysigt, jag gillar snön ändå trots alla gånger jag svurit över den. Fullt påklädd kan man bara njuta av, av, av ja vadå? Jag är inte speciellt poetisk, tyvärr. Så jag får fylla in med; njuta av snön.

 

Kommit mycket snö bara över dagen!

 

Ikväll blev det myskväll hemma, jag och Simon har tittat på en film som heter "Carriers", den handlar om fyra vänner som flyr från en epedemi men inser snart att de själva är mycket farligare än alla virus. Helt ok film, har inte bestämt mig om jag gillar den mer än så eller inte. Helt klart en sevärd film iallfall!

 

På en onsdag? Det borde vara olagligt..

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Det där är inte snö som kommit idag, utan snö som har förflyttat sig idag.. det har ju inte snöat direkt mycket, max två centimeter idag.. det har drevat, därför det är så mycke snö :(



usch för storm :/.

filmen såg läskig ut :O

Puss

2010-01-28 @ 02:22:22
URL: http://kexe.blogg.se/
Postat av: Linnéa Johansson

I stan SNÖADE det iallfall! :O Tro mig, kvällen och natten innan, riktigt mycket!!

2010-01-28 @ 22:53:48
URL: http://linneajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0