Gömmer mig för allmänheten.

Ibland har man sådana där "fuldagar" ni vet, idag har jag just en sådan. Känner mig ful ful ful fuuul!! Hormoner som spökar? Det är inte så lätt att veta alla gånger. Sitter på bussen och försöker gömma mig för allmänheten så gott det går. Önskar jag haft någon som sagt till mig nu på morgonen att, oj vad vacker du är idag älskling. För mycket begärt? Det verkar så tyvärr. Kan inte låta bli att tycka synd om mina enstaka stackars läsare nu, först dröjer mina uppdateringar, så kommer jag med detta. Skärpning!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är vacker! :)

2012-03-12 @ 11:17:04
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh jag vet precis hur du känner. Är i precis samma sits som dig. Ja, det verkar som att vi tom nästan har gått lika långt i graviditeten. Jag går in i vecka 30 idag. Ensamstående och pappan har en ny. Den här ensamheten är jobbig. Att inte ha den där stöttepelaren hemifrån. Den där pappan som man skulle börja ett nytt liv med... Ja, du vet. Att ensam behöva gå till bm, föräldrarutbildningar mm... Men ensam är också stark!

Fann din blogg igår och känner igen mig så väl.

Och förresten DU ÄR VACKER!!

Ha en bra dag.

Lotta

2012-03-12 @ 12:56:26
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: tina

Hej Linnéna, tänkte höra om du har nån mailadress man kan nå dej på?



Mvh Tina

2012-03-12 @ 15:58:22
Postat av: Linnéa

Tack för de fina orden, kul med lite nya bloggar att läsa också (: Jag nås på mail: [email protected]. Kram och åter igen tack, det värmer <3

2012-03-12 @ 23:02:51
URL: http://linneajhn.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är snygg Linnea och din blogg är as mysig!

Du beskriver så fint och känslosamt att jag får gåshud av att läsa vissa inlägg! Jag tror att du kommer klara dig super bra! Vore kul att se dig snart och beebis :) Kramar Emma Carlsson

2012-03-13 @ 18:27:05
URL: http://emziisch.blogg.se/
Postat av: Tess

Önskar att jag hade sett lika fräsch ut som dig när jag var gravid!Du är fin!!

2012-03-21 @ 09:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0