Lyxmat idag.

Har just ätit upp min delikata måltid, korv och makaroner med ruccolasallad, rödlök och körsbärstomater. Tog mig 8 minuter att göra, och var helt ärligt inte det godaste jag ätit och jag kände det att salladen var lite överklass om man tänker på vad som serverades till. Jag gillar inte riktigt korv, det är absolut inte en favorit, bara en sådan där rätt som GÅR att äta. Men! Vad gör man inte då man kommer hem senare än vanligt.

Har endast haft två lektioner idag, och ett stort hål emellan. Två och en halv timme hål, suck! Efter skolan åkte vi (Jag, Maria och Mattias) till strandbolaget och träffade Marias störtsköna far, jag fick ett kilo Getost, ett kilo Grevéost och ett kilo Ädelost + två bilpåsar och en dricka!! De ni, det blir att frysa in en hel del eftersom det är kort datum på dem och tre kilo ost äter jag inte upp på en kväll precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0