Watchmen.

Igår var jag och älskling på bio och såg Watchmen, orkar inte skriva en recention på den filmen. Inte nu iallfall, tyckte det var så dålig! Kan för sakens skulle ge den ett betyg; 3/10! För det första var det inte riktigt min typ av film, sedan har jag väll aldrig varit något big fan av superhjältar-filmer. Tycker att allt oftast blir så fånigt och overkligt, observervera OFTAST! Handlingen låg också den i botten på betygskalan någonstans.
Hälsade på Moa igår också, hon hämtade mig i raggarvolvon!! Sedan bjöd hon på pyttipanna, vi tittade på "Thats 70´s show" och så åkte vi ned på stan och shoppade lite, det enda jag fick med mig hem var en rakhyvel! Den nya Gillette Venus Embrace med fem blad, det återstår att se ifall det är någon stor skillnad på tre och fem blad! Dessutom träffade vi Maria, Mattias och Birgitta (Marias mamma) nere på stan. Känns som att det var evigheter sedan jag träffade älsklingstjejen, så det var kul att träffa henne igen. Riktigt mysig dag igår, fem sjärnor!

Nu bakar jag Subway Cookies, de är så grymt goda! Receptet hittar ni tidigare i min blogg.

Kommentarer
Postat av: Dramaqueen

Vad mysigt med bakning^^

2009-04-04 @ 19:15:41
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Maria

Jag vill ha subway cookies på måndag babe ;* ... se till att simon INTE äter upp alla, för jag måste få åtminstone en :] ?

Puss<3

2009-04-05 @ 02:20:14
Postat av: Emelie

jo jag förstår helt o håller hur du menar=) ska lösa in min tia lott idag o se om man kanske kan vinna mer ha ha=) men en tia e ju vad jag la ut så de fick man ju tillbaka=) gäller att tänka positivit me de hela=)

ha en kanon bra söndag

2009-04-05 @ 05:11:55
URL: http://almostunreal.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0