Amy Lee.

Jag hittade just en grym blogg måste jag säga för det första. För att inte prata om desigen! Kika in på; Nightfalls.blogg.se.

För det andra då, eftersom jag skrivit för det första så måste jag komma med ett "för det andra" också. När jag satt och läste hennes blogg hittade jag ett inlägg om Amy Lee, sångaren i Evanescence. Ni anar inte hur kul det var, hon var min allra första riktiga idol och fy fan vad bra hon är!! Så mycket minnen som väcks inom en, bara för lite musik? För en låt på ungefär fyra minuter? Det är märkligt det där, nu sitter jag nästan och gråter till hennes låtar. Det kan jag tala om för er; att det har jag aldrig gjort förut.


Är hon inte vacker?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0