Wolverine.

Var och såg Wolverine på bio igår. En sevärd film måste jag säga! Jag gillar när man kan binda in lite kärlek och humor i en acionfilm, den blir mycket mer avslappnad då. Den var lagom lång och hade en bra handling, det värsta jag vet är dock sådana  vanliga actionscener som när det exploderar bakom hjälten och han går där helt odödlig och obesegad. Men jag tror det var en del av humorn, jag skrattade glatt åt det iallfall. Av mig får Wolverine 6/10 i betyg.

"Wolverine utspelar sig innan händelserna i X-MEN och berättar historien om Wolverines våldsamma förslutna, hans komplexa förhållande till Victor Creed och olycksbådande programmet Weapon X."

Hugh Jackman spelar huvudpersonen i filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0