Dag tjugo - Den här månaden.

December månad har gått fruktansvärt fort. Poff så var det bara fyra dagar kvar till julafton, jag fattar ingenting? December har ändå varit en bra månad, jag har hållt igång med träningen och tappat några kilo. Jag har köpt alla julklapparna utan att behöva stressa. Jag har bokat tid för min tatuering. Haft mycket kvalitetstid med vänner och familj, mest vänner dock. Jag har haft tid med en mycket saknad tjej!

Vad mer kan man egentligen begära av December månad?

Katten har dock gått mig på nerverna, är måttligt sugen på att låna ut henne till mor och far. Hon må vara söt, men en djävul gömmer sig på insidan. Allt hon inte får göra, gör hon. Allt hon får och borde göra, det är trist. Precis som..  precis som... Vem som hellst egentligen? Suck.

Ser ni inte i blicken? Ser ni inte vilka planer kattjäveln smider?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0