Vilken dag!?

Jag försökte desperat stt skriva ett inlägg från min fars dator innan jag åkte till mormor i söndags. men ni märkte nog lika väl som jag hur det gick med det! Försökte också med mobilen där nere, men gick inte heller något vidare.

Men nu är jag är, och vill bara kräkas. Inte på bloggen då, så ni kan vara lugna.. Usch vilken dag, regnet öser ned och det är kallt. Dessutom har jag fått världens ryggvärk, måste poängtera att jag aldrig har ont i olika kroppsdelar. Oj vad jag klagar men. ..dessutom mår jag fruktansvört dåligt i allmänhet! Nu vet ni det också (:

Hälsat på mormor dårå, kanske en sista gång i huset. Hon flyttar nu på söndag, efter att ha bott i huset hela sitt liv. Det har varit lite av ett sommarställe för oss, varje sommar då jag var liten var det mormor som gällde så därför känns det lite trist att hon har sålt och flyttar därifrån. Samtidigt känns det kul att det faktiskt kommer att bli något av stället, det kommer att bli en hästgård och marken kommer att brukas - igen.

Här byggs det för fullt på ladugården, ni skulle ha sett hur det såg ut innan (...)
Oj vad vi har lekt i det rucklet, otroligt att golvet aldrig gav vika.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0