Trasig app!

Min blogg.se app tjorvar. Vet inte vad det är, men det går inte att logga in? Har vart ute hos mina föräldrar och har inte haft min dator att tillgå. Tänkte slänga in ett inlägg nu då jag är hemma igen.
 
Idag blev en dag fylld av fina stunder och kärlek med människor jag verkligen tycker om. Började dagen med att väcka upp en trött bebis som gärna sovit vidare. Åkte mot staden och plockade upp Maria på vägen, raka vägen mot Café Göteborg. Underbart att umgås med gudmor tyckte Vilhelmina (jag också såklart), Sedan blev det BVC och handla. Idag mätte hon 54 centimeter och vägde nästan 4500 gram.
 
Inte slut där minsan, vi hade ju middagsdate också. Mötte upp Louise vid bussen strax efter fem för att premiäråka buss med barnvagnen. Det gick fint, såklart. Maten bestod av grillat lamm på tai mahal nere på Vasaplan. Gott, mycket trevligt och en snäll bebis. Vilhelmina körde dock på det gamla vanliga.. Trettiosjugradig mjölk direkt från fabriken. Enda som duger tydligen. Vi hann iallafall prata massor om allt vi missat under tiden hon vart i Skellefteå. Hur underbart?
 
Måste sluta, missnöjd bebis.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken mysig dag =)



Jag har själv ingen Iphone just nu så jag kan själv inte konstatera att mobilbloggande inte fungerat! Men har hört att fler haft problem med inloggningen!

2012-06-26 @ 23:06:45
URL: http://elllliiiin.blogg.se
Postat av: Ida

Appen funkar inte för mig heller! Hoppas allt är bra med dig!:)

2012-06-26 @ 23:59:02
URL: http://idacharlottee.blogg.se
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Appen fungerar inte för mig heller. Samma problem med att det inte går att logga in.. suck.

Det beror nog på att de lägger om hemsidan nu. Hoppas det kommer igång snart!

Fin blogg för övrigt! :) Ha en bra dag!

2012-06-27 @ 09:28:52
URL: http://nikoba.blogg.se
Postat av: Anna

Ja, jag kan tänka mig att det går ganska fort att man börjar sakna den trots att den kan kännas rätt eländig för stunden, hihi. Men som sagt, bra mycket mysigare kommer det bli att få bäbis utanför. Tack så mycket!! Kram <3

2012-06-27 @ 10:52:25
URL: http://www.lillannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0