Fullspäckad helg x1000.

Helgen har varit helt fullspäckad, jag hoppas inte att ni har saknat mig allt för mycket? Fredagen spenderades till största del på jobbet. Fck hämtning direkt efter att jag slutat av min kära far (även fast det var jag som körde) för att åka hem till Sunnansjönäs för lite mys och pepp inför Ikea på Lördagen. Jag skulle låna pappas bil, vilket var orsaken till att jag åkte åt fel håll dagen innan.

FÖR JAG HAR TAGIT KÖRKORT, FÖR JAG HAR TAGIT KÖRKORT, FÖR JAG HAR TAGIT KÖÖRKOORT. FY FAN VAD JAG ÄR BRA!!! IGEN!!

Hur som hellst, Ikea i Lördags. Som jag har längtat efter just denna helg och det bara small till så var den över. Köpte det jag skulle plus lite annat (som vanligt då man åker till Ikea). Kom dock inte över min budget, gött! Spjälsängen blev en variant dyrare, men det lär tjänas igen då sängen jag köpte går att flytta i två höjder och att ena sidan går att ta bort. Min brors flickvän Rebecka följde med som sällskap, riktigt trevligt. Vi mötte dessutom upp Christopher och Lisa på Ikea. Vi åkte klockan åtta på morgonen och jag var tillbaka i Sunnansjönäs srax före tolv på kvällen. Vi kunde inte haft mer otur med vädret och föret på väg hem tyvärr, men lika glá var vi för det.

Söndagen blev det att sova ut, för att sedan upp och hoppa för att umgås med familjen massor. Klockan tre vankades jägarexamen för att efter det direkt åka tillbaka till Sunn och äta mat. Efter det fick jag skjuts av Christopher tillbaka hem till stan med alla prylar. Började skruva och fixa med en gång, så nu är det bara en byrå kvar att skruva ihop. Klockan är nu två på natten och en del ska visst upp klockan åtta imorgon, så nu ska jag tacka för mig för ikväll. Ses imorgon bästaste.

Kommentarer
Postat av: lotta

Grattis till körkortet!

2012-03-27 @ 22:09:22
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0