Dagens outfit.

Idag blev det som planerat en sväng ned till kärnan av Umeå för fika hos Melissa. De bytte av varandra, med sina ljuva toner idag, bebisarna. Vilhelmina tog slutsolot, och hon gick verkligen in för det. För att sedan somna i vagnen, såklart. Vi mammor lyckades njuta av tillvaron trots allt. Åtminstone njöt jag av tillvaron, och det goda fikat. 
 
Efter blev det en snabb sväng på stan tillsammans med Idah och lille Melvin. Jag fick med mig ett par träningsbyxor från.. hennes och mauritz! De har faktiskt en del snygga träningkläder, till ett bra pris dessutom. Hörde rykten om spinning Torsdagar också. Tydligen en bra ledare då, håll tummarna på att det funkar för oss.
 
Så här såg vi ut idag:
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elinmaria

Ni har sett likadan ut nu i fyra dagar i sträck... dags att byta kläder tror jag allt!

2012-11-12 @ 15:17:42
URL: http://Kexe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0