Så mycket kärlek..

Så mycket kärlek, en sådan liten varelse. Min dotter har verkligen tur. Hon har så många i sin närhet som verkligen bryr sig och finns där för henne. Idag gör det mig tårögd, lycka är nog ordet jag söker. Visst har jag funderat och vart mer eller mindre förtvivlad över att V inte kommer få växa upp på samma sätt som jag själv växt upp. Att ha den möjligheten att växa upp med båda sina föräldrar. Inte behöva flytta mellan. Att ha sin trygga punkt på både ett och samma ställe.

Som jag skrev tidigare, jag är lycklig över att hon har så många. Många som älskar henne och stöttar henne genom livet. Jag saknar henne givetvis så fort hon inte är med mig, hela helger hos pappa är fruktansvärt långa. Långa av längtan. Jag undrar hela tiden hur hon har det och vad hon gör. Tänk om hon går? Eller tänk om hon säger ett nytt ord? Fast jag vet samtidigt att hon har det bra.

Hon har två kärleksfulla hem, med massor av nära som vill finnas där för henne. Hjärtan som bultar lite extra.  Det är ju fantastiskt! Är det inte?
 

Kommentarer
Postat av: Anita

Har av slumpens irrvägar kommit att följa dej och din blogg det senaste året, vi känner inte alls varann fysiskt! Många gånger har jag önskat att jag kunde hjälpa dej, men du är en helt otroligt stark och duktig tjej och Mamma!Du har en Så Fin Flicka, och bra familj omkring dej! Jag håller på dej, Tjejen! Tack för Dina fina blogginlägg som du delar med dej! Kram

2013-04-13 @ 21:59:49
Postat av: Ninni

En stolt faster kommer alltid försvara denna lilla fina dam! :) Jag längtar supermassamycket till att komma upp och att förhoppningsvis få se henne gå lite och säga saker! :)Huuu tiden springer förbi och den lilla skrutten har ju blivit stor och SÅ FORT! :) Man märker inte hur fort tiden springer förrän man ser en liten person växa upp. Nu förstår man verkligen hur alla kunde säga till en när man var liten: "Men vad stor du har blivit sen jag såg dig sist!". Som man ju tyckte var det töntigaste man kunde höra för man fick ju alltid höra det av vuxna. Men som vuxen så ser man de ju faktiskt. Oj jösses vad jag svamlar. Men hur som! Jag längtar till Umeå och lilla fröken V! <3

2013-04-13 @ 22:19:47
Postat av: Åsa

Hej hej
Jag hittar ingen mejladress till dig så jag skriver här. Hittade en bild på din jättesnigel (lever den än?) och undrar om jag får låna den till min trädgårdsblogg. Ett fascinerande djur! Mejla mig på blogg at sturestig.se

2013-04-16 @ 11:51:54
Postat av: [email protected]

Hej min vän ! Det är otroligt vad ett år går fort :) Sofias och Linnéas små underverk blir snart ett ÅR :)

2013-04-19 @ 23:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0