Sommar och.. rusk?

Lagom till midsommar kommer rusket, det där tråkiga, gråa och kalla som gör att man bara vill gräva ned sig under ett täcke och sova bort hela dagarna. Allra helst tillsammans med någon, någon man tycker om. Äta massor av gott och kanske se en film eller två. Det är sådana här dagar min dotter gör uppror. Hur kul är det att sitta hemma och göra inget liksom? Tänkte ta en sväng till öppna förskolan, men det var sommarstängt. Kunde de inte haft regn- och rusköppet? 
 
Vi ska ändå trotsa regnet och ta oss ut. Jag hoppas att busstrejken är över så vi slipper gå. Vi måste handla lite nödvändigheter och skicka iväg några paket. Men först, vänta på tvätten som fortfarande hänger i torkskåpet. Ok, jag ville bara skylta med att jag varit lite duktig idag, jag ersänner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0