Peppar peppar.

"Yes, äntligen börjar det kännas lite bättre". Ungefär så sa jag efter att ha frächat upp mig lite igår med en dusch och efter att ha svept rakhyveln efter benen. Men ack så fel jag hade, vaknade imorse utan röst och ett öga fullt med gult härligt gisch. Yeeeey, på med onepiecen igen. Inte för att just den biten skulle vara något negativt. Faktum är att onepiece är sådär oförskämt skönt att strosa omkring i här hemma, om än lite varm och väldigt, väldigt ful. Bästa plagget i garderoben för just sådana här dagar. 
 
Fick ett meddelande imorse om att min telefon äntligen anlänt till butik efter att ha vart på rep. sedan i November (!). Jag var beredd på att visa mitt misstycke, vilket jag sällan gör. Fick mig dock en överaskning, de hade skickat mig en helt ny telefon. Nu har jag en hel kamera också. Tack Telia!
 
Dagens outfit,
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0